مشاوره و فروش

دعوت به همکاری

خرید محصولات چوبی از درب کارخانه

شرکت آلتن لوناوود به عنوان کارخانه صنایع چوبی با استفاده از امکانات مجهز و نیروی انسانی متخصص اقدام به تولید انواع لوازم چوبی از قبیل سرویس خواب، میز و انواع اکسسوری های چوبی با بهترین متریال و کیفیت نموده است.

امکان خرید محصولات چوبی از درب کارخانه مزیت هایی از قبیل حذف واسطه گران، امکان خرید مستقیم از تولید کننده و در نتیجه استفاده از مزیت قابل توجه قیمت مناسب می باشد.

امکان سفارشی سازی و تولید محصول مورد نظر شما در ابعاد و متریال مورد نظر در تعداد بالا از دیگر مزیت های خرید مستقیم از کارخانه است.

امکان مراجعه حضوری و بازدید از شوروم و بررسی متریال و کیفیت کار با هماهنگی قبلی برای تمام همکاران گرامی وجود دارد.

شرکت آلتن لوناوود تولیدکننده و عرضه کننده لوازم چوبی تزئینی و ظروف آشپزخانه چوبی با بهترین متریال و کیفیت و قیمت عمده لوازم چوبی است. 

تولید تخت چوبی در ابعاد مختلف از دیگر محصولات تولیدی شرکت آلتن است که امکان سفارش محصول به صورت عمده و ارسال به سراسر کشور وجود دارد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و خرید عمده محصولات چوبی شرکت آلتن لوناوود با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. 

کارخانه تولیدی سرویس چوب

سرویس چوب یکی از ملزومات اساسی لوازم خانگی محسوب می شود. سرویس خواب، کمد دیواری و میز و مبلمان از زیرمجموعه های سرویس چوب محسوب می شوند که برای تولید آن از انواع چوب ها استفاده می شود. برخی از کارخانه های تولیدی سرویس چوب به صورت تخصصی روی یک محصول کار می کنند و برخی با توجه به امکانات توانایی تولید انواع محصولات چوبی متناسب با نیاز بازار را دارند. 

کارخانه تولید وسایل چوبی، تولیدکننده لوازم چوبی آشپزخانه و دکوراسیون منزل است که با توجه به سلایق مشتری اقدام به تولید و عرضه محصول مورد نظر می کند. 

تولیدکننده ظروف چوبی در تهران | کارخانه تولید کننده ظروف چوبی | آلتن لوناوود
کارخانه صنایع چوب در تهران | آلتن لوناوود

کارخانه تولید سرویس خواب

کارخانه چوب آلتن لوناوود تولید کننده تخت خواب در ابعاد مختلف یک نفره و دو نفره است. استفاده از چوب راش، چوب روسی و چوب بلوط و … متناسب با سرویس خواب چوبی تولیدی متفاوت است. شرکت تولیدی تخت خواب، تولید و عرضه انواع سرویس های خواب در متریال و مدل های گوناگون را انجام می دهد.

کارخانه سرویس خواب آلتن لوناوود تولیدکننده سرویس خواب چوبی در سبک مینیمال و مدرن است که قابلیت سفارشی سازی را به امکانات تولید خود اضافه کرده است. 

تولید تخت و کمد یک کار تخصصی است که نیازمند مهارت و تبحر در تولید است. نیروی انسانی متخصص و باتجربه در تولید تخت و کمد از موارد بسیار حائز اهمیت برای تولید محصول نهایی باکیفیت است. 

 

خرید عمده تخت خواب

خرید تخت خواب چوبی مدل آرامش | آلتن لوناوود

خرید تخت خواب عمده نیازمند شناسایی کارخانه تولیدی سرویس خواب چوبی است. فروش عمده تخت خواب در تهران و کارخانه چوب بسیار متداول است. 

فروش عمده تخت خواب در شرکت آلتن لوناوود در مدل های مختلف کلاسیک و مدرن و متریال مختلف امکان پذیر است. 

تولیدی تخت در تهران و امکان پخش به سراسر کشور با قیمت درب کارخانه و خرید مستقیم از کارخانه از ویژگی های خرید عمده تخت از آلتن لوناوود است. 

خرید مستقیم از درب کارخانه امکان خرید از تولیدی تخت ارزان را فراهم می سازد و می تواند حاشیه سود شما در فروش محصول را بالا ببرد.

شرکت آلتن لوناوود تولیدکننده تخت استخری، تولیدی تخت باکس، تولیدی تخت خواب دونفره در تهران، تولیدی تخت چوبی سنتی و تولیدکننده تخت یک نفره متناسب با سفارش همکاران گرامی در تعداد بالاست. 

 

کارخانه تولید ظروف چوبی

شرکت آلتن لوناوود تولیدکننده ظروف چوبی آشپزخانه مانند سینی چوبی مزه، باکس چوبی پذیرایی مناسب برای شکلات و آجیل، لوازم تزئینی مانند ساخت ساعت دیواری چوبی مناسب برای هدایلای دولتی و اداری و گلدان های چوبی در ابعاد و اندازه های مختلف مناسب برای فضای داخلی و فضای باز و فروش عمده محصولات چوبی با تعداد بالا با بهترین کیفیت و متریال است. 

شرکت آلتن لوناوود تولیدکننده تخته نرد امکان خرید عمده تخت نرد چوبی با متریال متنوع و ابعاد مختلف را برای همکاران گرامی در سراسر ایران به وجود آورده است.

تخته نرد چوبی | سازنده تخته نرد چوبی | آلتن لوناود
باکس چوبی پذیرایی | آلتن لوناوود

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و خرید عمده محصولات چوبی شرکت آلتن لوناوود با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.