مشاوره و فروش

میز تلویزیون

مشتری گرامی ، می توانید با کارشناسان  فروش ما تماس بگیرید و پس از ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم توسط تیم خبره‌ فروش و  تیم فنی ما بهترین محصول خود را انتخاب کنید

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

آلتن به عنوان تولیدکننده و وارد کننده چوب، علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و زیبا خدمات مشاوره‎ای در زمینه خرید و انتخاب محصولات چوبی و بلاخص میز تلویزیون چوبی به شما مشتریان ارائه می‎دهد. 

میز تلویزیون چوبی نسبت به سایر جنس های میز تلویزیون در عین شیک بودن، دارای دوام و کیفیت بالاتری است. همچنین میز تلویزیون چوبی، هیچ گاه از مد نمی‌رود و به مرور خسته کننده نیز نمی شود. ولی این موضوع را نیز مد نظر داشته باشید که میز تلویزیون چوبی قیمت بیشتری در برابر سایر انواع مدل‎ها دارد. چوب به کار رفته در میز تلویزیون چوبی نیز ممکن است متفاوت باشد که با توجه به نوع چوب ساخته شده دارای قیمت ‎های متفاوتی است.

اگر به دنبال خرید به صرفه در انتخاب میز تلویزیون چوبی هستید، ام دی اف با روکش چوب می‎تواند گزینه خوبی برای شما باشد. ام دی اف در عین دوام بالایی که دارد، بسیار مستحکم و مقاوم است.

مورد دیگری که هنگام خرید میز تلویزیون چوبی باید به آن توجه کرد، رنگ میز است که باید آن را متناسب با محیط قرارگیری میز انتخاب کرد.

قبل از خرید میز تلویزیون باید محل قرار گرفتن آن را مشخص کرد. با این کار می توانید تعیین کنید چه رنگ هایی در نزدیکی آن قرار می گیرند و متناسب با رنگ ‎بندی وسایل اطراف، اقدام به خرید میز تلویزیون چوبی خود کنید تا دکوراسیون زیباتر و شیک‎ تری برای محیط منزل خود بسازید.

البته اجباری وجود ندارد که دقیقاً از همان رنگ‎ها برای انتخاب میز استفاده کنید بلکه به وجود آوردن هارمونی و انتخاب رنگ‎های هم‎ خانواده و مکمل و یا ترکیب رنگ مناسب کافی است. 

مانند تمام محصولات دیگر و سایر مبلمان منزل، میز تلویزیون چوبی نیز دارای سبک های مختلفی است که شما با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون منزل خود می‎توانید اقدام به انتخاب و خرید میز تلویزیون چوبی خود کنید.

در صورت علاقه به میز تلویزیون با سبک کلاسیک برای ایجاد فضایی زیبا و شیک بهتر است سبک دکوراسیون منزلتان نیز سبک کلاسیک باشد تا میز تلویزیون شما نما و جلوه بهتری داشته باشد.

همچنین میز تلویزیون چوبی پشت دار نیز مدلی است که با خود فضای بیشتری به منظور قرار دادن وسایل و دکوری بر روی آن مورد استفاده قرار می‎گیرد.

البته این مدل میز تلویزیون مناسب منازل با متراژ بزرگ‎تر و محیط بیشتری است، زیرا فضای بیشتری را به خود اختصاص می‎دهد.

میز تلویزیون چوبی یکی از پرطرفدارترین و زیباترین اجناس برای دکوراسیون داخلی به شمار می‎رود. آلتن یکی از معتبرترین و شناخته شده ‎ترین تولید کنندگان و جزء اولین واردکنندگان محصولات چوبی است که با به کارگیری افراد مجرب و متخصص و ماهر اقدام به تولید میز تلویزیون چوبی نموده است.

کیفیت طراحی عالی و سازگاری با جدیدترین مدل‎های معماری داخلی یکی از ویژگی‎های برجسته این تولید کننده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و استعلام از قیمت های میز تلویزیون چوبی می‎توانید با همکاران ما در آلتن تماس حاصل کنید و از آن‎ها کمک بگیرید.

اگر به دکوراسیون و چیدمان منزل خود اهمیت زیادی می‎دهید، پس باید بدانید که میز تلویزیون یکی از مهم‎ترین و اصلی ‎ترین وسایل در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می ‎رود که در طول زمان تغییرات و تحولات زیادی داشته است. میز تلویزیون دارای انواع مدل‎ ها و جنس‎ ها نظیر چوب، شیشه، فلز و … بوده که میز تلویزیون چوبی از دیر باز تا به امروز پرطرفدارترین نوع آن بوده است.

تقریباً می‎توان گفت که میز تلویزیون چوبی با هر دکوراسیون و چیدمانی هم‎خوانی دارد و با هر سبکی سازگار می‎باشد. مزیت میز تلویزیون چوبی نسبت به سایر میزها، کارایی بالا و زیبایی منحصر به فرد آن است که به دکوراسیون منزل می‎ بخشد.
میز تلویزیون چوبی دارای انواع مختلفی است که در برخی از مدل‎ های آن کمد و کشوهایی جهت قرارگیری وسایل و لوازم در داخل آن تعبیه شده است. همچنین بر روی این میزها نیز می‎توان از وسایل تزئینی و دکوری کوچکی استفاده نمود.

هر لوازمی که خریداری و به منزل خود اضافه می‎کنید، بر روی زیبایی و چیدمان منزل تأثیر بسیار زیادی می‎گذارد. به همین دلیل هنگام خرید آن باید به یک سری نکات توجه کنید تا زیبایی دکوراسیون منزلتان دو چندان شود. 

اول از همه هنگام خرید میز تلویزیون چوبی باید به ابعاد و اندازه آن توجه کنید. قبل از خرید باید اندازه تلویزیون خود را دقیق بدانید تا میز تلویزیون چوبی خود را مطابق آن خریداری کنید.

زیرا خرید میزی مثلاً کوتاه‎تر از تلویزیون جلوه بسیار بدی به دکوراسیون شما می‎بخشد. اما در عین این حال نباید میزی بخرید که دقیقاً هم سایز تلویزیون باشد، حالت استاندارد این است که طول میز از دو طرف حدود 10 سانتی‎متر بزرگ‎تر از طول تلویزیون باشد.