مشاوره و فروش

انواع رنگ پارکت

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

انواع رنگ پارکت - پارساگروپ

امروزه افراد به چیدمان و دکوراسیون منزل بیش از پیش اهمیت می دهند. یکی از عناصری که به شدت بر دکوراسیون منزل تأثیر بسیار زیادی دارد، پارکت است. پارکت یک پوشش چوبی است که برای کف و زمین ساختمان استفاده می شود. کف پوش های پارکت با ظاهر چوبی و به روز خود سبک دکوراسیون منزل را به سبکی مدرن و در عین حال کلاسیک تبدیل می کنند.

این پارکت ها از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و سبب زیبایی و جلب توجه بیشتر می شود و زیبایی آن ها همیشگی بوده و به سادگی از مد نمی افتد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که رنگ پارکت ها و ابعاد آن ها با یکدیگر متفاوت است و در واقع در رنگ ها و طرح های گوناگونی ساخته می شوند. ما در این مقاله از وبلاگ پارسا گروپ تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه پارکت و انواع رنگ پارکت در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه آن بتوانید انتخاب بهتر و باکیفیت تری در این زمینه داشته باشید و دکوراسیون منزل خود را زیباتر و هماهنگ تر بسازید.

رنگ های متفاوت پارکت

پارکت ها از رنگ های متفاوتی ساخته می شوند از تیره ترین رنگ ها مانند مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و بژ و خاکستری و نظایر آن تا روشن ترین رنگ ها مانند طوسی، کرم و سفید را در بر می گیرند. به همین دلیل برای انتخاب یک رنگ مناسب باید آن را مطابق با رنگ بندی دکوراسیون منزل و محیط منزل و همچنین کاغذ دیواری خود انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی با محیط منزل داشته باشد و جلوه ای دو چندان به دکوراسیون و چیدمان منزلتان ببخشد. استفاده از هر کدام از رنگ ها مناسب برای دکوراسیون و منازلی است که در ادامه به برسی برخی از این رنگ ها و چیدمان منزل با این رنگ پارکت می پردازیم.

انواع رنگ پارکت - آلتن

رنگ پارکت تیره

انتخاب رنگ پارکت تیره، انتخابی ریسکی است و بیشتر مناسب مکان ها و فضاهای بزرگ است. زیرا رنگ تیره سبب کوچک نشان دادن محیط و فضای منزل می شود. همچنین تا حدودی فضای منزل را تیره و تاریک می کند، به همین دلیل برای منازلی با متراژ پایین و فضای کم نور و تاریک مناسب نمی باشد. اما نکته مثبت در خصوص رنگ پارکت تیره این مورد است که نسبت به رنگ پارکت روشن دیرتر کثیف شده و یا کمتر آلودگی ها را نشان می دهد.

رنگ پارکت روشن

رنگ پارکت روشن نوعی از رنگ پارکت است که مناسب برای فضاهای کوچک بوده و فضای منزل را روشن تر جلوه می دهد. این نوع رنگ جزء پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین نوع رنگ پارکت است. به طور کلی این نوع رنگ پارکت مناسب برای تمام فضاها است و با تمام دکوراسیون ها به سادگی هماهنگ می شود.

ما در یک مطلب دیگر به موضوع ” موارد استفاده ترموود “پرداختیم دوست داشتید آن را بخوانید.

رنگ پارکت کرم

این رنگ پارکت جزء رنگ های روشن به حساب می آید و تمامی ویژگی های رنگ پارکت روشن را  دارد. از رنگ پارکت کرم می توان در انواع دکوراسیون ها با رنگ گرم و سرد استفاده نمود. به همین دلیل با توجه به رنگ بندی دکوراسیون منزل می توان آن را انتخاب و با رنگ هایی نظیر سفید و زرد و امثال آن ترکیب نمود تا زیبایی و جلوه ای دوچندان به محیط منزل ببخشد.

رنگ پارکت سفید

رنگ سفید روشن ترین رنگ در رنگ بندی رنگ پارکت روشن به شمار می آید. رنگ پارکت سفید به فضای دکوراسیون منزل حس آرامش و تمیزی را القا می کند. این رنگ سبب روشن تر نشان دادن محیط می شود و مناسب برای فضاهای با متراژ پایین و کوچک است تا محیط را روشن و بزرگ تر جلوه دهد. البته لازم به ذکر است که این نوع رنگ پارکت به مراقبت و نگه داری بیشتری نسبت به رنگ پارکت تیره دارد و سریع تر دچار آلودگی و کثیفی می شود. 

 

رنگ پارکت چوبی - آلتن

ما در یک مطلب به موضوع ” انواع کفپوش ” پرداختیم که می توانید آن را بخوانید.

رنگ پارکت مشکی

رنگ پارکت مشکی جزء رنگ هایی است که بسیار کم از آن استفاده می شود. اما نسبت به سایر رنگ پارکت ها دارای مزیت هایی است نظیر عدم نشان دادن آلودگی و کثیفی ها و لکه که به این معناست که نسبت به سایر رنگ های پارکت کمتر در معرض آلودگی قرار می گیرد. به همین دلیل نیاز به تمیز کردن و پاک کردن کمتری دارد. همچنین این رنگ پارکت نسبت به سایر رنگ های روشن در برابر قرار گرفتن در معرض نور کمتر دار رنگ پریدگی و تغییر رنگ می شود.

آلتن یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان محصولات چوبی به خصوص پارکت است. این کمپانی با به کارگیری افراد متخصص و ماهر و مجرب اقدام به تولید محصولات چوبی با کیفیت علی الخصوص پارکت نموده است و این پارکت ها را در رنگ بندی های گوناگون و مختلف ساخته است. همچنین علاوه بر تولید محصولات خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای رایگان برای مشتریان خود نموده است تا شما عزیزان بتوانید انتخاب های بهتر و موفق تری در این زمینه داشته باشید.

ما در یک مقاله در مورد تفاوت پارکت و کفپوش چوبی نوشته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای رایگان با همکاران ما در آلتن تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

3 1 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط