مشاوره و فروش

انواع میز عسلی

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

انواع میز عسلی

میز عسلی همیشه قسمتی از دکوراسیون خانه ومبلمان است که زیاد به آن توجه نمی شود و کمک زیادی به چیدمان می کند و فضای زیبا و مناسبی را فراهم می کند اما بسیاری از خانواده ها به آن توجه نمی کنند و مبلمان بدون حضور آنها هیچ گونه معنی تدارد حتما باید در کنار مبل وجود داشته باشد و ما در این مقاله به انواع و نکاتی که در هنگام خرید به آن توجه کرد را معرفی می کنیم.

خرید انواع میز عسلی

استفاده از میز عسلی در زیباتر نشان دادن مبلمان و تکمیل دکوراسیون داخلی منزل نقش بسزایی دارد و از طرفی برای راحتی ما در زمان پذیرایی از مهمان‌ها نیز امری ضروری تلقی می‎شود. قرار دادن مبلمان بدون در نظر گرفتن میز عسلی هارمونی دکوراسیون را دچار تضاد می‌کند.

این میزهای کوچک و کاربردی به راحتی مهمان و میزبان کمک بزرگی می‎کنند. از میز‎عسلی هم برای پذیرایی از مهمان و هم به عنوان یک سکو جهت قرار دادن گلدان یا اشیاء زینتی و دکوری استفاده می‎شود که این امر سبب جلوه بخشیدن به محیط پذیرایی و اتاق نشیمن می‎گردد و فضای زیباتری را برای شما رقم می‌زند. در این مقاله  تلاش بر این است تا شما را با انواع میز عسلی و معرفی بهترین فاکتور‎ها و ارائه اطلاعاتی مفید در خصوص خرید میز عسلی آشنا کنیم، به همین جهت تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

انواع میز عسلی

میز عسل دارای تنوع بسیاری بوده و امروزه در شکل‎ها و جنس‎های متفاوتی ساخته می‎شود که بنا به فضای موجود در منزل، سبک دکوراسیون داخلی و یا سلیقه‎ فردی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این میزها از لحاظ ظاهری متفاوت هستند و مدل‌های مختلفی مانند میز عسلی تاشو، دسته دار یا بی دسته و مجوعه 3 عددی و یا به شکل مربع، مستطیل، بیضی و… تولید می‌شوند.

انواع میز عسلی

برای میز عسلی معمولا از چوب، شیشه، فلز و یا ترکیبی از این‎ها استفاده می‌شود که بر اساس نوع و سبک دکوراسیون منزل انتخاب می‎گردد و گاهی اوقات به روش‌هایی خلاقانه و با استفاده از چوب چوب خام و طبیعی درختان نیز ساخته می‌شوند.

نکات کاربردی برای خرید میز عسلی

-در صورت نداشتن فضای کافی و نیاز به فضای مخفی سعی کنید میز عسلی منزل خود طوری انتخاب کنید که دارای کشوهای پنهان در داخل خود باشد، تا بتوانید حجمی از وسایل خود را در آن جای دهید.

– اگر تمایل به جابه جا کردن و تغییر مکان آسان میز عسلی را دارید، بهتر است از میزهایی استفاده کنید که در طراحی آن‎ها از چرخ و دسته استفاده شده است.

– هنگام خرید میز عسلی به ارتفاع آن توجه کنید. ارتفاع میز عسلی باید برابر یا کمتر از ارتفاع دسته مبل باشد تا در زمان استفاده با مشکل روبرو نشوید.

در این مقاله سعی شد تا نکاتی در مورد انواع میز عسلی و کاربردهای آن ارائه شده است تا شما بتوانید خرید هوشمندانه تری را تجربه کنید. شما می‌توانید بنا به سلیقه خود‌تان و با در نظر گرفتن سبک و دکوراسیون منزل خود و همچنین مشاوره و کمک از اشخاص ماهر و متخصص در تولید صنایع چوبی، خرید بهتر و با کیفیت تری را تجربه کنید.

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط

دکینگ کف

حتما تا به حال نام عرشه کشتی را شنیده‌اید. عرشه، سطح همواری است که مانند کف خانه وظیفه تحمل وزن را دارد. عبارت دکینگ از عرشه‌ی کشتی‌ها گرفته شده است. به کار گیری ترموود در کف را اصطلاحا کف چوبی یا دکینگ کف (Decking) می گویند.

ادامه مطلب »