مشاوره و فروش

انواع میز ناهار خوری

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

میز ناهارخوری

امروزه در اکثر خانه‎ها با توجه به دکوراسیون و چیدمان مبلمان، میز ناهار خوری بسیار حائز اهمیت بوده و کاربرد فراوانی دارد و به طور کلی یکی از ارکان اصلی دکوراسیون منزل به شمار می‎رود.

داشتن این میز در طراحی دکوراسیون داخلی هر خانه‎ای جزء واجبات به شمار می‎رود. معمولاً میز ناهار خوری را با مبلمان به صورت ست خریداری و مورد استفاده قرار می‎دهند اما می توان آن را به صورت تکی نیز خریداری نمود. میز ناهار خوری انواع متفاوتی از جنس، شکل و … دارد که بنا به سلیقه شخص و دکوراسیون منزل انتخاب می‎شود.

این میزها دارای تعداد مختلف نیز هستند که بر اساس تعداد خانوار و تعداد مورد علاقه می‎توانید آن را انتخاب و خریداری نمایید. ما در این مقاله از وبلاگ آلتن تلاش کردیم تا انواع میز ناهار خوری را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی مفید و نکاتی کاربردی در خصوص انواع مختلف میز ناهار خوری در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن بتوانید انتخابی بهتر و باکیفیت تر داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع میز ناهار خوری

برای خرید یک میز ناهار خوری مناسب اول از همه باید به فضای منزل و محل قرارگیری آن توجه داشته باشید و در نهایت با در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده اقدام به خرید میز ناهار خوری خود کنید.

میز ناهار خوری نیز مانند تمام وسایل دیگر دارای انواع شکل‎ها و مدل‎ها و تعداد است که افراد بر طبق سبک دکوراسیون منزل و مبلمان و سلیقه شخصی می‎توانند آن را انتخاب کنید. میز ناهار خوری معمولاً دارای دو شکل دایره‎ای و مستطیل یا مربع تولید و ساخته می‎شود. 

میز ناهار خوری گرد مناسب فضاهای کوچک است که احساس صمیمیت بیشتری را بین اعضای خانواده و مهمان‌ها ایجاد می‎کند.

این نوع میز ناهار خوری به دلیل نداشتن گوشه مناسب افراد و خانواده ‎هایی است که دارای فرزند کوچک هستند. اما میز ناهار خوری گرد را نمی‎توان در گوشه منزل قرار داد، به همین دلیل بهتر است قبل از خرید آن به موقعیت قرار گرفتن و دکوراسیون منزل خود توجه کنید. همچنین میز ناهار خوری گرد به دلیل این‎که نمی‌توان صندلی زیادی دور آن قرار داد، مناسب خانواده های شلوغ نمی‎باشد.

مطلب راهنمای خرید میز کنسول را می توانید مطالعه کنید.

میز ناهار خوری

میز ناهار خوری مستطیل شکل نسبت به میز ناهار خوری گرد حالت رسمی‎تر و سنتی‎تری به دکوراسیون منزل شما می‎بخشد. این میزها فضای کمتری در منزل را اشغال میکنند و می‎توان این میز را در گوشه و هرکجای منزل قرار داد. از میز ناهار خوری مستطیل و یا مربع می‎توان برای تعداد بیشتری از افراد مورد استفاده قرار داد به همین دلیل این نوع میز برای دورهمی ها و مهمانی ها مناسب‎تر است.

میز ناهار خوری مانند سایر مبلمان دارای سبک های متفاوتی نظیر کلاسیک، راحتی، استیل و … است که می‎توان آن را متناسب با سبک سایر مبلمان و منزل انتخاب نمود. 

همچنین میز ناهار خوری از جنس های مختلفی مانند انواع چوب (نظیر چوب گردو، راش، افرا، بلوط و …)، شیشه، فلز و پلاستیک ساخته می‎شود. به طور کل برای چیدمان و دکوراسیون منزل بیشتر از میز ناهار خوری از جنس چوب استفاده می‎کنند، زیرا جلوه زیباتر و خاص‎تر به محیط منزل می‎بخشد. 

از میز ناهار خوری از جنس فلز نیز بیشتر در فضاهای اداری و رستوران‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرد که هر کدام از انواع این میزهای ناهار خوری بر اساس جنس و مدلشان دارای قیمت‎های مختلفی است.

به طور مثال میز ناهار خوری از جنس چوب همان طور که دارای زیبایی و جلوه بیشتری است، قیمتی بالاتر نیز دارد و میز ناهار خوری از جنس پلاستیکی بسیار ارزان‎تر از سایر مدل‎ها و جنس‎ها است.

میز ناهار خوری تاشو یکی دیگر از انواع میزهاست که بیشتر مناسب خانه هایی است که متراژ کوچکی داشته و فضای کمتری دارند و باعث خلوت نشان دادن محیط می‎شوند.

میز ناهارخوری آلتن

میز ناهار خوری استیل یا سلطنتی سبکی است که شکوه و جلوه خاصی دارد و عموماً از نظر قیمت نسبت به سایر مدل‎ها کمی گران‎تر است.

در طراحی این مدل میز ناهار خوری بیشتر از رنگ طلایی استفاده می‎شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب این مدل میز ناهار خوری در صورتی زیبا و مناسب است که سبک دکوراسیون منزل شما نیز کلاسیک باشد.

آلتن یکی از شناخته شده‎ترین و معتبرترین تولیدکنندگان انواع میز ناهار خوری است که با به کارگیری افراد ماهر و مجرب و متخصص اقدام به تولید محصولات مختلف ، بلاخص انواع میز ناهار خوری نموده است. یکی از خدماتی که این تولید کنندگان در اختیار مشتریان خود قرار می‎دهند، علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، ارائه خدمات مشاوره‎ای و راهنمایی جهت خرید است.

ما در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی در زمینه انواع میز ناهار خوری در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه آن بتوانید انتخاب بهتری در خرید میز ناهار خوری خود داشته باشید.

با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت میز ناهار خوری و دریافت خدمات مشاوره می‌توانید با همکاران ما در آلتن تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط