مشاوره و فروش

انواع میز کنسول

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

آینه میز کنسول - آلتن - پارساگروپ

طراحی و دکوراسیون داخلی در دنیای مدرن امروزی اهمیت زیادی دارد. لوازم و وسایلی که برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و جذاب به کار می رود مهم ترین نقش را در دکوراسیون ما دارند. یکی از لوازمی که امروزه در دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی و مهم است میز کنسول است میز کنسول علاوه بر زیبایی ظاهری کاربرد فراوانی نیز دارد و می توان برای مخفی کردن و قرار دادن وسایل پذیرایی یا سایر ظروف و لوازم مختلف از آن استفاده نمود و یا با قرار دادن وسیله ای تزئینی مانند قاب عکس، گلدان و … بر روی آن، از آن به عنوان وسیله دکوری فوق العاده مؤثر در دکوراسیون استفاده نمود. به طور معمول این میز را هم به تنهایی و هم به همراه آینه خریداری می کنند.

میز کنسول یک نوع کمد چند منظوره است که از آن هم به تنهایی و هم به همراه آینه استفاده می شود. این میز در جنس‎ها، مدل‎ ها و رنگ‎ های مختلفی ساخته می شود. به طور مثال میز کنسول چوبی، میز کنسول شیشه ای، میز کنسول فلزی و استیل و….. همچنین میز کنسول و آینه میز کنسول دارای انواع سبک‎ها نظیر کلاسیک، مدرن، اسپرت و … هستند. در ادامه به بررسی انواع این میز کنسول ها می پردازیم.

انواع میز کنسول 

همان طور که پیش تر گفتیم میز کنسول دارای انواع مختلفی است. از انواع مدل و سبک گرفته تا انواع شکل که هر کدام از آن‎ها را می توان با توجه به سبک و متراژ منزل و سلیقه شخصی انتخاب نمود. 

میز کنسول کلاسیک 

برای خرید یک میز کنسول و آینه میز کنسول انتخاب سبک آن بسیار حائز اهمیت است. زیرا سبک هر مکانی نشان دهنده سلیقه شخصی است که در آن زندگی می کند. انواع میز کنسول بر اساس سبک به سلطنتی، مدرن، ترکیبی، اسپرت و … تقسیم می شود که هر کدام را بر اساس سبک دکوراسیون منزل خود می توانید انتخاب کنید تا هارمونی و زیبایی دکوراسیون منزلتان دو چندان شود. 

میز کنسول کلاسیک یکی از زیباترین و پرطرفدارترین میزهای کنسول است که از قدیم در خانه های سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفت. این میزها معمولا از جنس چوب هستند و ارزش مادی زیادی دارند.

مطلب کنسول دیواری را حتما بخوانید.

میز کنسول مدرن

این روزها استفاده از میز کنسول سبک مدرن بیشتر از هر زمان دیگری طرفدار پیدا کرده است. میزهایی که معمولا ساده تر از میزهای سبک کلاسیک هستند و با استفاده از متریال های متفاوتی تولید می شوند. استفاده از چوب، ام دی اف، شیشه، آینه و فلز در ساخت این کنسول ها موجب می شود تا در طرح هایی خلاقانه و متفاوت تری نسبت به میز های کلاسیک طراحی شوند.

میز کنسول آینه ای

یکی از جدیدترین سبک های میز کنسول مدرن، میزهای آینه ای هستند. این میزها که این روزها بسیار پرطرفدار شده اند، ظاهری کاملا آینه ای دارند و یا در ترکیب با یک متریال دیگر در کنار آینه طراحی می شوند. میز کنسول آینه ای برای فضاهای کوچک و کم نور گزینه مناسبی هستند و موجب بزرگ تر به نظر رسیدن فضای شما می شوند.

میز کنسول با شکل های ظاهری متفاوت

میز کنسول و آینه میز کنسول بر اساس شکل ظاهری نیز دارای انواع مختلفی نظیر گرد، مستطیل، مربع و اشکال هندسی دیگری است که می توان آن‎ها را بر طبق سبک منزل و محل قرار گیری میز کنسول و آینه میز کنسول انتخاب نمود. معمولاً انتخاب سبک و شکل آینه را بر اساس سبک و شکل میز کنسول در نظر می گیرد تا هارمونی بین آن دو موجب افزایش زیبایی دکوراسیون منزل شود. 

مدل میز کنسول - آلتن

به عنوان مثال در صورتی که سبک و دکوراسیون منزلتان از تمی ساده پیروی می کند بهتر است از میز کنسولی با اشکالی خاص و منحصر به فرد استفاده شود. منظور از منحصر به فرد و ساده لزوماً استفاده از میزهایی با اشکال عجیب نیست بلکه منظور انتخاب میز کنسولی است که از سادگی بیش از اندازه برخوردار نباشد. همچنین در انتخاب میز کنسول اصولاً از شکل مستطیل و باریک آن استفاده می کنند تا به راحتی در گوشه و کنار منزل قرار گیرد. 

مطلب نگهداری از میز کنسول را حتما بخوانید.

میز کنسول چوبی

میز کنسول بر اساس جنس نیز به انواع چوبی، ام دی اف، استیل فلزی و … تقسیم می شود. چوب طبیعی از گذشته های دور در دکوراسیون داخلی منازل به کار می رفت. زیرا صمیمیت و گرما به محیط می بخشد و حس خوبی را به افراد منزل می کند. این میز کنسول ها به رنگ‎ های مختلفی ساخته می شوند، اما هر چقدر رنگ آن به ذات اصلی وب نزدیک تر باشد دارای جذابیت بیشتری است. ام دی اف نیز نوعی از متریال است که شکل ظاهری آن به چوب نزدیک است اما به دلیل ارزان تر بودن قیمت آن در مقایسه با چوب طبیعی مورد توجه قرار گرفته است.

نکاتی در خصوص خرید میز کنسول

برای انتخاب و خرید میز کنسول باید به یک سری نکات توجه کنید تا انتخاب بهتر و با کیفیت تری داشته باشید و به دکوراسیون منزلتان جلوه بیشتری ببخشید. در ادامه به چند مورد از این نکات اشاره می کنیم.

اندازه میز کنسول

 یکی از اصلی ترین نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید میز کنسول به آن توجه کنید، اندازه میز کنسول است. معمولاً ابعاد استاندارد برای ساخت کنسول عرض 130، کنسول عرض 140، کنسول عرض 150، کنسول عرض 180، کنسول عرض 200 و کنسول عرض 220 به عنوان بزرگ ترین سایز کنسول است اما می توانید با توجه به اندازه محل قرارگیری میز کنسول در منزلتان ، سایز دلخواه خود را انتخاب کنید و میز کنسول را بر طبق همان سایز بسازید.

جنس میز کنسول

 همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم میز کنسول از جنس ‎های مختلفی ساخته می شود. این موضوع ارتباط مستقیمی با قیمت میز کنسول نیز دارد به طوری که قیمت میز کنسول با توجه به جنس و امکانات آن متفاوت است. امروزه میز کنسول ساخته شده از جنس چوب بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

آینه و میز کنسول - پارساگروپ

زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد دوام و  کیفیت بالاتری نیز دارد. میز کنسول ساخته شده از جنس ام دی اف نیز ظاهری مانند میز کنسول چوبی دارد اما به نسب آن از کیفیت و دوام پایین تری برخوردار است به همین دلیل قیمت میز کنسول ساخته شده از جنس ام دی اف نسبت به میز کنسول ساخته شده از چوب طبیعی پایین تر است.

مطلب راهنمای خرید میز کنسول را حتما بخوانید.

رنگ میز کنسول

 نکته بعدی که در هنگام خرید میز کنسول باید به آن توجه نمود رنگ میز کنسول و آینه میز کنسول است. سعی کنید رنگ میز کنسول و آینه میز کنسول را بر اساس رنگ های به کار رفته در دکوراسیون منزل یا مکمل انتخاب کنید تا هارمونی بهتر و زیباتری در دکوراسیون منزلتان به وجود بیاید. برای انتخاب آینه کنسول یا آینه میز کنسول نیز بهتر است از سبک و مدل میز کنسول و رنگ آن پیروی کنید تا ست بهتر و زیباتری داشته و هارمونی جذاب تری در دکوراسیون نزل خود به وجود بیاورید.

عوامل مؤثر بر قیمت میز کنسول و آینه میز کنسول

فاکتورها و عوامل متعددی می توانند بر قیمت میز کنسول و آینه میز کنسول تأثیرگذار باشند. عواملی نظیر  جنس میز کنسول، اندازه و سایز میز کنسول، سبک و طرح به کار رفته بر روی میز کنسول، یراق مورد استفاده برای ساخت میز کنسول و وجود آینه میز کنسول یا نبود آن فاکتورهایی هستند که بر قیمت نهایی میز کنسول مؤثر است.

چرا آلتن؟

آلتن یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان در زمینه محصولات چوبی و میز کنسول است که با به کارگیری افراد ماهر و مجرب اقدام به تولید میز کنسول با کیفیت نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید محصولات خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای رایگان برای داشتن یک انتخاب بهتر و با کیفیت تر برای مشتریان خود نموده است. به همین منظور شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت و دریافت خدمات مشاوره ای با همکاران ما در آلتن تماس حاصل فرمایید.

1 1 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط