مشاوره و فروش

نگهداری میز کنسول

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

نگهداری از میز کنسول

میز کنسول یکی از ارکان اصلی در چیدمان و دکوراسیون منزل است و باعث جلوه بخشیدن به محیط منزل می‎شود. میز کنسول یک میز کاربردی و نوعی درآور است که با داشتن کشوهایی که برای آن تعبیه شده، می‎تواند به تمیزی و مرتب بودن منزل نیز کمک زیادی کند.

این میز هم به همراه آینه و هم بدون آن به فروش می‎رسد. نگهداری میز کنسول نیاز به دقت خاصی دارد و در صورت مراقبت درست از این محصول عمر آن افزایش می‎یابد. این میزها دارای جنس، مدل و رنگ‎های متفاوتی هستند که هر کدام روش نگهداری خاص خود را دارند.

ما در این مقاله آلتن تلاش کردیم تا نکات مهمی در زمینه نگهداری میز کنسول را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با به کارگیری این روش‎ها عمر محصول خویش را افزایش دهید، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تفاوت نگهداری میز کنسول با توجه به ساخت

با توجه به اینکه میز کنسول نیز مانند سایر محصولات دکوری از جنس، رنگ و متریال مختلفی تهیه می‌شود،از همین رو روش نگهداری میز کنسول نیز متفاوت است. به طور مثال نگهداری میز کنسول با جنس چوبی بسیار متفاوت از نگهداری میز کنسول فلزی است.

از طرف دیگر این موضوع می‌تواند نسبت به محل قرارگیری کنسول نیز مؤثر باشد؛ برای مثال میز کنسول چوبی نباید در معرض آفتاب و رطوبت قرار بگیرد زیرا این موضوع موجب آسیب رسیدن به آن می‌شود.

برای تمیز کردن میز کنسول چوبی باید از تمیز کننده‌های مخصوص چوب استفاده کرد تا عمر محصول افزایش یابد.

میز کنسول و نگهداری از میز کنسول

در رابطه با رنگ کنسول ها نیز باید گفت که نگهداری میز کنسول با رنگ روشن و بلاخص سفید بسیار حساس‎تر بوده و به مراقبت بیشتری احتیاج دارد. 

نگهداری میز کنسول

از میز کنسول می‎توان هم به عنوان دکور و تزئین منزل و هم از کشوهای آن برای مخفی کردن وسایل پذیرایی و تا هر وسیله دیگری استفاده نمود اما برای نگهداری میز کنسول باید به این نکته دقت کنید که:

  • در کشوها و کمدهای موجود در این میز نباید وسایل زیادی قرار دهید تا باعث سنگین شدن آن و در نهایت شکستن میز شود.
  • این میزها بر اساس جنس به کار رفته در ساختشان، نسبت به وزن‎های مختلف مقاوم هستند. به همین دلیل لازم است قبل از خرید این محصول برای افزایش عمر آن، به محل قرار گیری و چگونگی استفاده و کاربرد آن در منزل خویش فکر کرده و با توجه به آن میز کنسول خود را خریداری نمایید.
  • نکته دیگری که به بالا بردن عمر میز کنسول شما کمک می‎کند توجه به این موضوع است که نباید به طور مداوم این میزها را جابه‌جا کنید. زیرا جابه‌جایی زیاد میز کنسول باعث شکستن پایه ها و فرسودگی محصول می‎شود.
  • برای نگهداری میز کنسول خود و از بین نرفتن جلوه و زیبایی آن سعی کنید به طور مرتب آن را توسط پارچه تمیز کنید. زیرا نشستن خاک و گرد و غبار بر روی آن هم از زیبایی آن می‎کاهد و هم باعث از بین رفتن میز شما در مدت زمان کوتاه‌تر می شود.نگهداری از میز کنسول آلتن

در این مقاله در مورد راهنمای خرید انواع میز کنسول را می توانید مطالعه کنید.

تعمیر میز کنسول

یکی از مزایای میزهای کنسول به خصوص کنسول چوبی، این است که قابل تعمیر می‎باشند و در صورت به راحتی می‎توان آن‌ها را بازسازی کرد.

همان‌طور که می‎دانید هزینه خرید یک محصول جدید بسیار بالا بوده و بهتر آن است که در نگهداری میز کنسول خود دقت کافی به خرج دهید تا عمر محصول خود را افزایش دهید. اما زمانی که میز کنسول شما دچار مشکلاتی می‎شود، بهتر آن است که توسط افراد ماهر و متخصص اقدام به تعمیر آن کنید.

انجام این کار به دست افراد مجرب و با تجربه سبب جلوگیری از بروز مشکلات بعدی و بزرگ‌تر می‎شود. باید به این نکته توجه کنید که برای تعمیر میز کنسول خود حتماً به موقع وارد عمل شوید، زیرا هرچه زمان بگذرد، مشکلات به وجود آمده شدیدتر شده و در مواردی دیگر غیر قابل تعمیر و بازسازی می‎شود. پس قبل از اینکه این میز شما به طور کامل آسیب ببیند و شما را مجبور به خرید محصول جدید و تخصیص هزینه بیشتر کند، نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

نگهداری میز کنسول

آلتن یکی از تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده در زمینه فروش انواع میزهای کنسول است. این شرکت تلاش کرده تا با استفاده از افراد متخصص و مجرب و خلاق به تولید این محصولات بپردازد. یکی از خدماتی که این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار می‎دهد، فروش و ساخت انواع میزهای کنسول با بهترین کیفیت است.

شما می‎توانید برای استعلام از قیمت‎ انواع میز کنسول و خرید میز کنسول خود با آلتن تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این شرکت مشاوره دریافت کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا روش‎هایی جهت نگهداری میز کنسول را در اختیار شما قرار دهیم تا با استفاده از آن‎ها عمر محصول خود را افزایش دهید و به منظور استفاده از خدمات تعمیر لوازم چوبی خود از متخصصین ما در آلتن کمک بگیرید. 

5 1 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط

روف گاردن یا بام سبز چیست؟

روف گاردن Roof garden یا بام سبز، فضای سبز طراحی شده ای است که با احداث آن در فضاهای بلا استفاده­ ساختمان (پشت بام و تراس)، همسو با تکنولوژی مدرن و همخوان با ارزش های زیباشناسی، اجتماعی و فرهنگی می تواند در شرایط زیست محیطی حال حاضر، فضای سبز از دست رفته شهری را زنده کند.

ادامه مطلب »