مشاوره و فروش

دکوراسیون اتاق خواب

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

دکوراسیون اتاق خواب - آلتن - پارساگروپ

اتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامش در منازل است به همین دلیل دکوراسیون آن بسیار مهم است. حتی اگر دکوراسیون اتاق خواب ساده و معمولی باشد، باید به گونه‌ای طراحی شود که نیازهای شما برای رفع خستگی و احساس آرامش را بر آورده سازد. تقریباً هر انسانی یک سوم عمر خود را در اتاق خواب سپری می‎‌کند به همین خاطر چیدمان و چگونگی دکوراسیون آن حائز اهمیت است.

یکی از مهم‎ترین عواملی که در اتاق خواب نقش ایفا می‎کند، تخت خواب است. تخت خواب ها از انواع مدل‎ها و جنس ها ساخته می شوند که پرطرفدارترین آن‎ها تخت خواب چوبی است. تخت خواب چوبی فضای اتاق خواب شما را به فضایی دلنشین و آرامش بخش تبدیل می‎کند. ما در این مقاله سعی کردیم تا نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما با به کارگیری آن‎ها بتوانید دکوراسیون اتاق خود را زیبا تر و آرامش بخش‎تر بسازید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی در خصوص دکوراسیون اتاق خواب

نکات اتاق خواب - پارساگروپ - آلتن

برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق خواب خود بهتر است ترفندهایی را رعایت و به کار بگیرید تا چیدمان اتاق خواب خود را دلنشین ‎تر و بهتر کنید. 

  • برای داشتن فضایی آرام بهتر است مبلمان اضافی را از اتاق خواب خود حذف کنید. زیرا اتاقی پر از مبلمان و اکسسوری حس بی نظمی و درهم ریختگی را به وجود می‎آورد. 
  • هنگام  خرید تخت خواب چوبی و سایر مبلمان برای اتاق خواب خود بهتر است قطعاتی را انتخاب کنید که اندازه و ابعاد آن‎ها متناسب با فضای اتاق خواب باشد. به طور مثال یک تخت خواب خیلی بزرگ و حجیم به اندازه ای که می تواند فوق العاده به نظر برسد، در صورت کوچک بودن اتاق بسیار نامتناسب به نظر می رسد و شکوه آن فراموش میشود.
  • به جای چپاندن تعداد زیادی ایده در یک اتاق، به دقت درباره خلق یک چیز خاص و مورد علاقه خود در فضا بیندیشید و با در نظر گرفتن فضای اتاق خواب خود اقدام به پیاده کردن ایده خود بزنید. 
  • هیچ چیز به اندازه ی مواجه شدن با ریخت و پاش و درهم ریختگی در اتاق بعد از یک روز کاری طولانی، نا امیدکننده نیست. سعی کنید برای تمامی وسایل اتاق خواب خود مکان مشخصی را در نظر بگیرید. 
  • مرتب کردن تخت خواب به هنگام بیدار شدن، باعث میشود وقتی آخر روز برای خوابیدن به اتاق میآیید، یک نفس راحت بکشید و با خیال آسوده در بستر جا گیرید. یک آینه روی دیوار کنار پنجره یا روبه روی آن به اتاق اضافه کنید. این کار باعث میشود روشنایی فضا با انعکاس نور طبیعی دوچندان شود و فضای اتاق خواب روشن‎تر به نظر برسد. 
  • تخت خواب چوبی خود را با یک سرتختی برجسته قاب کنید. هر نوع تخت ساده قدیمی را میتوان با یک سرتختی زیبا، حیرت انگیز کرد. بسته به سبک دکوراسیون منزل  و آنچه می پسندید، می‎توانید سرتختی خود را تزیین کنید.
  • برای اتاق خواب خود یک تخت خواب و دراور شیک و هماهنگ انتخاب کنید. این کار جذابیت فوق العاده ای به فضای اتاق شما می دهد. برای این کار می توانید سفارشان خود را از طریق وب سایت پارسا گروب ثبت کنید و در کمترین زمان تخت خواب هایی با بالاترین کیفیت را سفارش دهید.
  • انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب میتواند منجر به خوابی آسوده در شب شود و اثری آرام کننده بر فردی که وارد اتاق میشود، داشته باشد. رنگهای آرامش بخش شامل رنگهای خنثی مانند خاکستری و قهوه ای روشن، بژ و کرمی بهترین رنگ ها برای اتاق خواب جهت آرامش بیشتر هستند. با اضافه کردن رنگهایی مثل آبی و سبز پاستیلی، طلایی و زرد می‎توانید فضا را جذاب تر کنید. رنگهای روشن و درخشان در اتاق خواب بسیار مناسب هستند زیرا آن را بازتر و جادارتر نشان میدهند. سعی کنید سقف را به رنگ دیوار رنگ آمیزی کنید.

مطلب خرید انواع تخت خواب چوبی را حتما بخوانید.

 

تخت خواب چوبی

تخت خواب چوبی - پارساگروپ - آلتن

تخت خواب چوبی قدیمی ترین و زیباترین نوع تخت خواب است که از دیرباز مورد استفاده قرار میگرفت. برای انتخاب یک تخت خواب چوبی مناسب باید به مواردی مانند: اندازه (طول و عرض) ، ارتفاع تاج بالایی تخت خواب ، تعداد کشو و کمد و همچنین رنگ و نوع پارچه بکار رفته در تاج آن بسیار دقت کرد. انتخاب و خرید تخت خواب چوبی مناسب میتواند جلوه بسیار زیبایی به اتاق خواب بدهد.

پس بهتر است آن را متناسب با طرح و رنگ اتاق خواب انتخاب نمایید، تا هارمونی زیبایی با دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد نمائید. تخت خواب چوبی یکی از انواع مدل‎های تخت خواب است که با تمامی سبک‎های دکوراسیون هم خوانی دارد و با توجه به رنگ و جنسی که دارد حس آرامش و راحتی را برای فرد به ارمغان می‎آورد. پارساگروپ یکی از پیشگامان تولید صنایع چوبی در کشور است و با استفاده از کارشناسانی مجرب، محصولاتی مدرن و به روز تولید را با بهترین جنس چوب تولید می کند.

بیشتر بخوانید: نگهداری از تخت خواب چوبی

آلتن یک از معتبرترین و با سابقه ‎ترین تولید کنندگان تخت خواب چوبی است که با به کار گیری افراد مجرب و متخصص و ماهر اقدام به تولید محصولاتی باکیفیت نموده است. این تولید کننده علاوه بر تولید و ساخت محصولات خود به خصوص تخت خواب چوبی، خدمات کمک مشاوره‎ای در زمینه خرید و انتخاب تخت خواب چوبی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‎دهد.

تلاش ما در این مقاله این بود تا نکاتی کاربردی برای داشتن دکوراسیون زیبا در اتاق خواب در اختیار شما قرار دهیم. با این وجود شما می‎توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت و دریافت خدمات کمک مشاوره‎ای با همکاران ما در آلتن تماس حاصل فرمایید و از آن‎ها راهنمایی بگیرید. 

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط

دکینگ کف

حتما تا به حال نام عرشه کشتی را شنیده‌اید. عرشه، سطح همواری است که مانند کف خانه وظیفه تحمل وزن را دارد. عبارت دکینگ از عرشه‌ی کشتی‌ها گرفته شده است. به کار گیری ترموود در کف را اصطلاحا کف چوبی یا دکینگ کف (Decking) می گویند.

ادامه مطلب »