مشاوره و فروش

کابینت های گلاس

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

کابینت های گلاس - آلتن - پارساگروپ

کابینت های‎گلاس یکی از انواع مختلف کابینت است که طی سالیان اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی‎های اصلی کابینت های‎گلاس براق بودن سطح آن است. کابینت های ‎گلاس از جنس ورق‎های های‎ گلاس ساخته شده است. ظاهری براق و شفاف و شیشه ای شکل آن سبب جذاب تر شدن آن و پر طرفدار بودن این کابینت‌ها می‌شود؛ تا جایی‎ که این کابینت‌ چوبی، امروزه یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت به شمار می‎رود.

معمولاً طرح کابینت های‎ گلاس از نوع کابینت مدرن و ساده است. ما در این مقاله از وبلاگ پارسا گروپ تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه نوع کابینت های ‎گلاس، انواع کابینت های‎ گلاس و بازه قیمتی آن در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید با مطالعه این اطلاعات انتخاب بهتر و موفق‎تری در خصوص کابینت های ‎گلاس داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کابینت آشپزخانه های‎گلاس

برخلاف تصور عموم نام‎گذاری های‎گلاس هیچ ارتباطی به کلمه گلاس ندارد. های‎گلاس در واقع نوعی متریال است که شبیه به ام دی اف است که پوشش لایه بیرونی آن متفاوت و از جنس پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است، می‎باشد. در کابینت های‎گلاس معمولاً یه طرف آن با لایه براق و شفاف پوشانده شده و سمت دیگر آن لایه معمولی پوشانده شده است به همین دلیل طرف دیگر آن شفافیت و براقیت لایه رویی را ندارد.

مزایا و معایب کابینت های‎گلاس

کابینت های ‎گلاس نیز مانند سایر انواع کابینت‎ها دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می‎کنیم.

مزایای کابینت های‎گلاس

کابینت های گلاس آشپزخانه - پارساگروپ - آلتن

1-درخشش و زیبایی کابینت های‎گلاس یکی از مهم ‎ترین ویژگی‎ها و مزایای کابینت های‎گلاس، زیبایی و درخشش رویه آن است.

2-تنوع رنگ بندی کابینت های ‎گلاس ویژگی مثبت بعدی کابینت های‎ گلاس تنوع در طرح و رنگ متریال کابینت های ‎گلاس است که با تنوع بی‎نظیر خود می‎توانند مطابق هر سلیقه‎ای باشند.

3-قیمت کابینت های‎گلاس مورد بعدی قیمت نسبتاً اقتصادی کابینت های ‎گلاس است. قیمت این کابینت به نسبت کابینت ام دی اف کمی بالاتر است ولی نسبت به ممبران، روکش چوب قیمتی بسیار پایین ‎تر و مناسب ‎تر دارد.

4-مقاومت کابینت ای‎گلاس یکی دیگر از مزایای کابینت های‎گلاس مقاومت و ابزار خوری بسیار مناسبی است که این محصول دارد و در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

مطلب همه چیز درباره کابینت سفید طوسی را از دست ندهید.

معایب کابینت های‎گلاس

بعد از بررسی نقاط قوت و مزایای کابینت های ‎گلاس، نوبت معایب این محصول نیز رسید که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‎کنیم.

1-امکان آسیب به کابینت در برابر رطوبت

 با توجه به این‎که مغزی کابینت های‎گلاس از جنس ام دی اف است باید بدانید که امکان آسیب ناشی از نفوذ رطوبت به مغزی آن وجود دارد و موجب آسیب رسیدن به آن می‎شود.

2-لک پذیری و خش پذیری

 یکی دیگر از معایب کابینت های ‎گلاس با در نظر گرفتن پوشش این کابینت و شفافیت و براقیت آن لک پذیری و خش پذیری آن است که در برابر خش و لک مقاومت بالایی ندارد و در اثر برخورد با جسم تیز خش بر می‎دارد.

3-تیزی لبه های کابینت های ‎گلاس

 کابینت های ‎گلاس با توجه این‎که سمباده پذیر نبوده و در اثر سمباده خوردن براقیت خود را از دست می‎دهد. 

مدل کابینت های ‎گلاس

کابینت آشپزخانه های گلاس - آلتن - پارساگروپ

همان طور که در ابتدای مقاله مطرح شد کابینت های ‎گلاس دارای ظاهری براق و شفاف است که بیشتر برای طرح ساده و مدرن مورد استفاده قرار می‎گیرد. کابینت های ‎گلاس دارای رنگ‎های مختلفی است که در این بخش به چند ورد آن اشاره می‎کنیم.

کابینت های ‎گلاس سفید: رنگ سفید رنگی است که در بسیار از مدل‎های کابینت به کار می‎رود اما در کابینت های ‎گلاس با رنگ سفید طراحی بسیار خوب و زیبایی به خود می‎گیرد. کابینت های ‎گلاس رنگ سفید بی‎روح و سرد است که بهتر است کفپوش گرم‎ تر استفاده کنید. 

کابینت های ‎گلاس سفید قهوه‎ای: در کابینت های ‎گلاس سفید قهوه‎ای از رنگ قهوه‎ای در بخش کمتری استفاده می‎شود و سبکی مدرن و زیبا را به وجود می‎آورند. اکثر این کابینت‎ها فاقد دستگیره می‎باشند.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای: یکی از محبوب‎ترین رنگ‎ها در کابینت های‎گلاس، کابینت های‎گلاس کرم قهوه‎ای است. این دو رنگ در کنار یکدیگر ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می‎آورند.

کابینت های ‎گلاس سفید طوسی و سفید نقره ای: کابینت های‎ گلاس سفید طوسی و سفید نقره‎ای یکی از پر طرفدارترین ترکیب رنگی برای کابینت است. انعکاس نور در کنار براقیت کابینت های ‎گلاس زیبایی و جلوه این کابینت را دو چندان می‎کند.

مطلب نگهداری از کابینت چوبی را حتما بخوانید.

عوامل اصلی قیمت کابینت های گلاس

عوامل مختلفی بر قیمت نهایی کابینت های‎ گلاس تأثیر می‎گذارد. یکی از عوامل مؤثر بر قیمت کابینت های‎ گلاس نوع برند ورق هاس‎ گلاس است. قیمت نوع خارجی این ورق‎ها از نوع ایرانی آن گران ‎تر است. دومین عامل تأثیرگذار بر قیمت کابینت های‎ گلاس طرح کابینت است و علت بعدی مؤثر بر قیمت کابینت های ‎گلاس جزئیات اجرایی پروژه آن است.

آلتن یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین تولید کنندگان کابینت های‎ گلاس است که با به کارگیری افراد متخصص و ماهر و مجری اقدام به تولید محصولات با کیفیت و زیبا نموده است. این تولید کننده علاوه بر طراحی زیبا و تولید محصولات با کیفیت، اقدام به ارائه خدمات مشاوره‎ای در زمینه انتخاب بهتر کابینت های ‎گلاس به مشتریان خود نموده است. شما می‎توانید به منظور استعلام از قیمت کابینت های‎ گلاس و جهت دریافت خدمات مشاوره‎ای با کارشناسان ما در آلتن تماس حاصل فرمائید. 

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط