مشاوره و فروش

کابینت هایگلاس چیست؟

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

کابینت های گلاس

یکی از اصلی‎ترین و مهم‎ترین قسمت در هر خانه که تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی منزل دارد ، آشپزخانه است. آشپزخانه‎ اصلی‎ترین رکن خانه شما به شمار می‎روند و کابینت‌ چوبی بخش اصلی هر آشپزخانه هستند که می‌توانند در اولین ورود به خانه توجه مخاطب را به خود جلب ‎کنند.

برای ساخت کابینت از انواع متریال استفاده می‎کنند که پرطرفدارترین، مدرن‎ترین کابینت هایگلاس است. کابینت هایگلاس امروزه طرفداران زیادی دارد و به خاطر جلوه خاص و منحصر به فردی که دارد، بسیار مورد استفاده قرار می‎گیرد. این نوع کابینت باعث زیبایی و درخشندگی بیشتر محیط آشپزخانه شده و جلوه بهتری به آن می‎بخشد.

ما در این مقاله از مجله آلتن سعی کردیم تا با معرفی کابینت هایگلاس و ارائه خصوصیات و ویژگی‎های مرتبط با آن ، آگاهی شما را نسبت به این نوع کابینت بالا ببریم تا بتوانید خرید و انتخاب بهتر و با کیفیت‎تری در این زمینه داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت هایگلاس نوعی ام دی اف است که بر روی روکش براق گلاس یا یک لایه پلکسی گلاس استفاده شده است که باعث شفافیت و براق بودن بیشتر آن شده است. این شفافیت و براقیت در این کابینت به عنوان نوعی منبع نور در آشپزخانه به شمار می‎روند و جلوه و زیبایی خاصی به آشپزخانه می‎بخشند. این روکش شفاف و شیشه مانند از نوعی پلاستیک ساخته شده که به آن هایگلاس می‎گویند. 

ما در یک مقاله به موضوع انواع کابینت چوبی پرداختیم که می توانید آن را حتما مطالعه کنید.

ویژگی کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس از جدیدترین و به روزترین مدل‌های کابینت است که به دلیل زیبایی بیشتر و طول عمر بالاتری که نسبت به سایر انواع کابینت دارد، به وفور مورد توجه قرار می‌گیرد. این مدل کابینت به علت طرفداران زیادی که داشته در میان سازندگان و معماران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بیشتر خانه‌های مدرن امروزی به این نوع کابینت تجهیز می‌شوند. زیرا این سبک کابینت، آشپزخانه و دکوراسیون منزل را به سبکی مدرن و لوکس تبدیل می‎کند.

کابینت های گلاس

انواع روکش کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس دارای روکش‎های مختلفی است که مقدار براق بودن و شفایت آن به نوع روکشی که در کابینت به کار رفته وابسته است. از انواع روکش این کابینت می‎توان به روکش پلی‎گلاس، روکش اکرولیک، روکش پی وی سی، روکش یو وی و روکش ملامینه اشاره کرد. 

ما در یک مقاله به موضوع رنگ کردن کابینت چوبی پرداختیم که می توانید آن را بخوانید.

مزایا و معایب کابینت هایگلاس

با توجه به این نکته که هر جنس و متریالی دارای معایب و مزایایی است در اینجا سعی می‎کنیم تا به طور کلی به چند مورد از معایب و محاسن کابینت هایگلاس اشاره کنیم.

از محاسن و مزایای این کابینت می‎توان به زیبایی و جذابیت آن، روشن و نورانی کردن محیط آشپزخانه، مقاومت و طول عمر بالای کابینت، سهولت در تمیز کردن و همچنین تنوع انواع رنگی و هماهنگی و ترکیب کردن کابینت هایگلاس با انواع دکوراسیون اشاره کرد.

از معایب کابینت هایگلاس نیز می‎توان به مواردی نظیر امکان آسیب ناشی از رطوبت، ایجاد لک و خش بر روی سطح آن، تیزی لبه این کابینت و یک طرفه بودن ورق آن اشاره نمود.

کابینت هایگلاس

نکاتی در خصوص نحوه نگهداری از کابینت هایگلاس

تمیزی و مرتب بودن آشپزخانه یکی از اصلی‎ترین کارهایی است که خانم‎ها به آن توجه می‎کنند. تمیز کردن کابینت هایگلاس بسیار کار راحت و ساده‎ای است. اما به دلیل براقیتی که این کابینت‎ها دارند به سرعت اثر انگشت و رد دست بر روی آن‎ها می‎ماند ولی خوشبختانه بسیار ساده و راحت نیز قابل تمیز و پاک کردن هستند. باید به این نکته توجه کنید که اگر بر روی لک افتادن بسیار حساس هستید سعی کنید از رنگ روشن استفاده نکنید.

 این کابینت به دلیل داشتن سطح صاف و صیقلی خود گرد و غبار کمتری را به خود جذب می‎کند و برای پاک کردن آن کافی است از یک دستمال میکروفیبر، پارچه نخی یا کتان و آب گرم استفاده کرده و به سادگی کابینت خود را تمیز کنید. این کار باعث افزایش طول عمر کابینت و ماندگاری بالای آن می‎شود. توجه داشته باشید که از کشیدن اجسام تیز و برنده روی کابینت اجتناب کنید، این کار موجب ایجاد خش و آسیب دیدن سطح کابینت می‌شود. 

ما در یک مقاله به موضوع نگهداری از کابینت چوبی پرداختیم که می توانید آن را مطالعه کنید.

آلتن یکی از شناخته شده ‎ترین و معتبرترین تولید کنندگان کابینت هایگلاس است که با به کارگیری افراد متخصص و مجرب و ماهر اقدام به تولید کابینت‌های مدرن هایگلاس نموده و تلاش کرده تا کابینت‎هایی با بالاترین کیفیت و جذابیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. ماسعی کردیم تا شما را با معرفی خصوصیات و ویژگی‎های کابینت هایگلاس و طریقه نگهداری آن آشنا کنیم تا اطلاعات کافی و مفیدی در زمینه انتخاب کابینت هایگلاس داشته باشید و بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به خرید بهتر و باکیفیت‎تری همراه باشید. همچنین شما می‎توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در این زمینه و استعلام از قیمت کابینت هایگلاس با همکاران ما در آلتن تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط