مشاوره و فروش

درب ضد سرقت لمینت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

درب ضد سرقت لمینت چیست و چه کاربردی دارد

درب ضد سرقت لمینت یک نوع درب بسیار مقاوم زیبا است که با لمینت روکش شده و در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. کامپوزیتی که برای لایه نهایی کار در این محصولات استفاده می‌شود؛ ظاهر شیک و مدرنی به این درب‌ها می‌بخشد. برای آشنایی بیشتر با ساختار، تفاو‌ت‌ها و اصلی‌ترین ویژگی‌های درب‌های ضد سرقت لمینت ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

درب ضد سرقت لمینت چیست؟

این درب‌ها که در حال حاضر جزء پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین درب‌های ضد سرقت بازار هستند؛ دارای بدنه‌ای از جنس MDF می‌باشند که با هدف زیبایی و دوام بیشتر، با یک لایه از لمینت پوشیده شده است. این پوشش خاص، ویژگی‌های منحصربه‌فردی به محصول هدیه می‌کند که در ادامه به صورت مفصل در مورد آنها توضیح می‌دهیم. اما اگر بخواهیم به صورت مختصر در مورد برخی از ویژگی‌های متمایزکننده این محصول صحبت کنیم می‌توان به مواردی مانند ضد خش بودن، قیمت مناسب نسبت به برخی از محصولات مشابه، کیفیت بالا محصول و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد.

 اصلی‌ترین ویژگی‌های درب ضد سرقت لمینت

مشخصات ظاهری: این درب‌ها قابلیت اجرای انواع طرح‌های برجسته با استفاده از دستگاه CNC را دارند. بنابراین یکی از تفاوت‌هایشان با سایر درب‌ها، تنوع در طرح و زیبایی ظاهری بیشتر است. این زیبایی محصول روکش این محصولات است که از مدرن‌ترین کامپوزیت‌های موجود در بازار ساخته شده است.

عایق‌بندی ساختمان: لمینت مورد استفاده در تولید این محصولات علاوه بر اینکه خاصیت ضد خش به آنها می‌دهد؛ آنها را در برابر رطوبت، حرارت و صوت نیز عایق می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که درب ضد سرقت لمینت یک عایق به تمام معنا برای ساختمان است.

تنوع در رنگ و طرح: همانطور که اشاره شد؛ درب‌های ساخته شده با استفاده از این تکنولوژی، قابلیت اجرای طرح‌های متنوع با استفاده از دستگاه CNC را دارند. بنابراین طرح‌های پیچیده‌تری روی آنها قابل اجراست. به همین دلیل این محصولات از تنوع رنگی و طرحی فوق‌العاده بیشتری نسبت به سایر درب‌ها برخودار هستند.

امنیت بالا: در پروسه تولید این درب‌ها، مانند سایر مدل‌های درب ضد سرقت از ورق‌های فولادی استفاده می‌شود. علاوه بر این، چوبی که قسمت داخلی این درب‌ها با استفاده از آن ساخته می‌شود؛ در مقابل عوامل مختلف مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه دیگر ویژگی است که به این محصولات نسبت داده می‌شود. بنابراین این درب‌ها برای ساختمان‌های مسکونی، ویلاها و حتی درب ورودی لابی بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

تجهیزات به‌روز: علاوه بر کیفیت بالا متریال و روش تولید مدرن، تجهیزات نصب شده روی این درب‌ها نیز از جمله عواملی هستند که ویژگی خاصی به این محصولات می‌بخشند. سیستم قفل دیجیتالی، آلارم و چشمی برخی از این تجهیرات پیشرفته می‌باشند که با نصب آنها روی درب ورودی، امنیت ساختمان ارتقا پیدا می‌کند.

چه تفاوتی بین درب ضد سرقت لمینت با سایر درب‌ها وجود دارد؟

تنوع رنگ و طرح، اصلی‌ترین تفاوتی است که بین این محصولات و محصولات مشابه وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در انتخاب دست‌تان باز باشد؛ یا طرح خاصی برای ظاهر درب در ذهن دارید که تفاوت زیادی با طرح‌های آماده موجود در بازار دارد؛ حتما درب ضد سرقت لمینت را برای ورودی ساختمان خود انتخاب کنید. این محصول قابل تولید با دو رنگ متفاوت است و همین موضوع می‌تواند سبب زیبایی بیشتر درب شود. ساختار و اندازه چهارچوب‌هایی که این درب‌ها روی آن سوار می‌شوند کاملا استاندارد بوده و از این منظر تفاوتی بین این دو نوع محصول وجود ندارد. رنگی که چهارچوب این درب‌ها با آن پوشیده می‌شود معمولا از نوع كوره‌ای الكترواستاتيك است که خاصیت ضد خش دارد. علاوه بر این از آنجایی که این محصولات قابلیت اجرای طرح با دستگاه CNC را دارند؛ از نظر ظاهری مدرن‌تر از محصولات مشابه هستند. به همین خاطر بیشتر به افرادی که به دنبال سبک‌های مدرن طراحی دکوراسیون هستند توصیه می‌شود که از این درب‌ها استفاده کنند البته تنوع محصولات زیاد است و درب چوبی نیز بسیار مدل و تنوع محصول دارد با توجه به حفظ امنیت منزل بسیاری درب ورودی را عوض می کنند و تعویض درب چوبی با درب ضد سرقت بسیار رایج است.

قیمت درب ضد سرقت لمینت چگونه محاسبه می‌شود؟

مانند سایر محصولات موجود در بازار، قیمت درب‌های ضد سرقت لمینت نیز تابعی از عوامل مختلف است. البته به طور کلی این درب‌ها در مقایسه با سطح ایمنی و کیفیتی که دارند؛ از قیمت معقولی برخوردار هستند. اما گاهی بسته به عوامل مختلف، ممکن است ساخت یک درب ضد سرقت لمینتی سفارشی و مخصوص با ویژگی‌های متمایز، هزینه بیشتری روی دست شما بگذارد. به عنوان مثال اگر مشتری جنس روکش درب ضد سرقت لمینتی خود را از چوب راش انتخاب کند؛ طبیعتا باید قیمت بیشتری برای خرید این محصول بپردازد.
کیفیت ساخت و میزان ایمنی محصول نیز فاکتور تاثیرگذار دیگری در تعیین قیمت درب ضد سرقت لمینت است. همانطور که اشاره شد؛ بدنه داخلی این درب‌ها از دو ماده اولیه اصلی یعنی فولاد و MDF ساخته می‌شود. بنابراین هر اگر فولاد ضحیم‌تر و MDF بیشتری برای ساخت این محصول مورد استفاده قرار بگیرد؛ قیمت تمام شده درب افزایش پیدا می‌کند.
در ساخت درب‌های ضد سرقت، علاوه بر MDF و فولاد ماده دیگری نیز کاربرد دارد که بر روی قابلیت‌ها و ویژگی‌های درب تاثیر زیادی می‌گذارند. پشم سنگ نام این ماده است که برای پر کردن قسمت داخلی درب به کار برده می‌شود. هدف از کاربرد این ماده در بدنه درب، افزایش قابلیت‌هایی مانند استحکام، ضد ضربه و ضد صدا بودن محصول است. بنابراین مرغوبیت پشم سنگ به کار رفته در درب ضد سرقت لمینت می‌تواند تا حدودی تعیین‌کننده قیمت محصول باشد. دور لنگه این درب‌ها نیز معمولا کرومی است و همین موضوع سبب کاهش وزن درب در مقایسه با محصولات مشابه می‌شود.

بهترین مکان برای استفاده از درب ضد سرقت لمینت کجاست؟

ظاهر خاص و مدرن این محصولات، آنها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای پوشش مجرای ورودی ساختمان‌های مسکونی و ویلاها تبدیل کرده است. علاوه بر این، قابلیت تولید بدنه این محصولات با چند رنگ مجزا، درب‌های لمینتی را برای ساختمان‌های نوساز نیز مناسب ساخته است.

چند نکته مهم که در زمان خرید درب ضد سرقت لمینت باید به آنها توجه کنید

دقیقا مانند هر محصول دیگری، کیفیت قفلی که در ساخت این درب‌ها مورد استفاده قرار گرفته است؛ اولین فاکتوری است که در زمان خرید درب ضد سرقت لمینت باید به آن توجه کنید. قفل، تاثیرگذارترین فاکتور در تعیین میزان امنیت درب است. اگر قفل نصب شده از نوع بی‌کیفیت باشد؛ حتی اگر درب از بهترین متریال موجود در بازار ساخته شده باشد نمی‌توان گفت که محصول نهایی قادر است صد در صد امنیت خانه شما را تضمین کند. جنس چارچوب درب نیز عامل مهم دیگری است که باید در زمان خرید این محصول به آن توجه داشته باشید. چهارچوبی که قرار است درب ضد سرقت لمینت روی آن نصب شود باید از جنس فلزی با آلیاژ مرغوب ساخته شده و ورق‌های درب با جوش‌های قوی روی آن سوار شده باشد. مرغوبیت لولا و میزان ضخامت چهارچوب نیز از جمله مواردی هستند که علاوه بر قیمت، روی کیفیت درب نیز تاثیر می‌گذارند. بنابراین باید حتما دربی را انتخاب کنید که چهارچوبش ضخامت استاندارد دارد و لولای نصب شده روی آن نیز مورد تایید و از برندهای مرغوب بازار می‌باشد.

1 1 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط