مشاوره و فروش

ویژگی ها و مشخصات درب ضد سرقت

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

انواع درب های ضد سرقت

امروزه با توجه به عدم امنیت در جامعه و مراقبت از اموال و حفظ حریم خصوصی افراد به محیطی امن نیاز دارند. برای این که بتوانید از منزل و محیط شخصی خود به خوبی مراقبت کنید می توانید از درب های ضد سرقت در ورودی منزل خود استفاده نمایید. درب های ضد سرقت درب هایی هستند که از امکانات امنیتی بالایی بر خوردار می باشند. این درب ها در برابر ضربه مقاومت زیادی دارند و استحکام بسیار خوبی دارند. انواع مختلفی از درب ضد سرقت وجود دارند. چهار نوع درب ضد سرقت ایتالیایی، ایرانی، ترک و چینی در بازار های ایران وجود دارد. قیمت هر یک از این درب های ضد سرقت با یکدیگر متفاوت است. ما در این مقاله از وب سایت پارسا گروپ تلاش کردیم تا نکاتی در خصوص ویژگی ها و مشخصات درب ضد سرقت در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان در مواقع نیاز بتوانید از مطالب آن به خوبی استفاده کرده و انتخاب موفق تر و بهتری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضد سرقت نوعی از انواع درب ها هستند که دارای امنیت بالاتری نسبت به سایر درب ها می باشند. این نوع درب ها در برابر تخریب، دست کاری و سرقت ایمن هستند. مقاومت و استحکام درب های ضد سرقت بسیار بالا است. این درب ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها از استحکام و مقاومت متفاوتی بر خوردار می باشند.

انواع درب ضد سرقت

همان گونه که پیش تر به آن اشاره نمودیم درب های ضد سرقت دارای انواع متفاوتی هستند. این درب ها از نظر جنس، کشور سازنده، نوع ابزار و یراق، طرح و مدل و رنگ و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند. به عنوان مثال تنوع ساخت این درب های ضد سرقت به گونه ای است که برخی از آن ها به صورت تولیدات داخلی در ایران و برخی به صورت وارداتی می باشند. درب های ضد سرقت وارداتی خود نیز از شرکت ها و برند های متفاوتی ساخته و تولید می شوند. مسلماً هر یک از این درب های ضد سرقت نیز دارای کیفیت های متفاوت و گوناگونی می باشند. این درب های ضد سرقت با توجه به همین تنوع در ساخت و جنس و رنگ و … دارای قیمت های گوناگونی نیز می باشند و معروف ترین آن می توان به درب ضدسرقت لمینت اشاره کرد.

ما یک مقاله با عنوان ” انواع درب داخلی ساختمان ” نوشته ایم که می توانید ان را مطالعه کنید.

کاربردهای درب ضد سرقت

از درب های ضد سرقت بیشتر در ورودی منازل و یا شرکت ها و یا مکان هایی که نیاز به محافظت و امنیت بالایی دارند، استفاده می شود. این درب ها با توجه به نوع ویژگی هایی که دارند و همان طور که از نام آن ها پیدا است ضد سرقت بوده و از امنیت و حفاظت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل وسیله بسیار مناسب و خوبی برای ایجاد امنیت و حفظ حریم خصوصی و محافظت از لوازم گران بها به شمار می رند.

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب های ضد سرقت با توجه به کشور سازنده و برند آن متفاوت هستند. این تنوع و گوناگونی مشخصات می تواند در تعداد لولای این درب ها، یراق آلات مورد استفاده در نصب آن ها، وزن درب های ضد سرقت و شرایط تولید آن ها، ابعاد و اندازه درب ها که با توجه به محل نصب آن ها تعیین می شود و پوشش درب ها که می تواند یک لایه یا دو لایه فولادی باشد. از مشخصات مهم در همه درب های ضد سرقت می توان به مجهز بودن آن به زنگ داخلی، دارا بودن دوربین چشمی با زاویه دیدی بالا، قابلیت تنظیم لولای درب ها، دستگیره های آن که از جنس آلومینیوم می باشند و دارای کیفیت بالایی هستند، رنگ مورد استفاده برای درب های ضد سرقت که از جرم زدگی آن جلوگیری می نماید و کیفیت بسته شدن آن و عدم وجود صدا در آن اشاره نمود.

ویژگی و کاربردهای درب ضد سرقت

از ویژگی های درب های ضد سرقت می توان به استحکام و مقاومت بالای آن در برابر ضربه و نفوذ سارقین، مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و رطوبت و نفوذ حشرات و موریانه ها، مقاوم در مقابل گرد و غبار و عایق در برابر حرارت و آکوستیک، جلوگیری از شکستن قفل در برابر ضربه، وجود یک پوشش محکم و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف و تنوع بالا و هماهنگی با سلیقه تمامی افراد و … اشاره نمود همانطور که می دانید این نوع درب امنیت بیشتری دارد و بیشتر با درب ورودی تغییر می کند و تعویض درب چوبی با درب ضد سرقت بسیار رایج است.

جمع بندی نهایی

در انتهای این مقاله می توان عنوان نمود که درب های ضد سرقت درب هایی با ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی می باشند که با نصب و به کار گیری آن ها در ورودی منازل خود، امنیت و اطمینان خاطر را برای خود و اعضای خانواده خود به ارمغان خواهید آورید. آلتن یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده و وارد کننده انواع درب چوبی در کشور است که با به کارگیری افراد متخصص و ماهر اقدام به واردات و نصب درب های ضد سرقت نموده است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها با همکاران ما در آلتن تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط

چوب پلاست چیست و چه مزایایی دارد؟

چوب پلاست یک نوع ترکیب خاص برای ساخت پنجره، درب، حصار و پرچین است که ظاهری شبیه به چوب دارد اما از پلیمر های ترموپلاستیک و خرده چوب تهیه می شود. چوب پلاست که به آن چوب پلاستیک نیز خطاب می شود، یک محصول مهندسی شده است که ویژگی های منحصر به فردی نسبت به چوب و پلاستیک دارد و به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت بالایی که دارد امروزه از آن به وفور در صنایع ساختمان سازی استفاده می شود

ادامه مطلب »
نمونه ای از آلاچیق های ساخته شده آلتن

آلاچیق

آلاچیق یک سرپناه می باشد از جنس فلزی و چوبی که برای دورهمی خانوادگی استفاده می شود و بالای آن گنبدی شکل است و اطراف آن باز است که دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن می پردازیم.

ادامه مطلب »