مشاوره و فروش

انواع مدل میز تلویزیون چوبی

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

مدل میز تلویزیون - پارساگروپ

اگر به دکوراسیون و چیدمان منزل خود اهمیت می‎دهید، پس باید بدانید که میز تلویزیون یکی از مهم ‎ترین و اصلی ‎ترین وسایل در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می‎رود که در طول زمان تغییرات و تحولات زیادی داشته است. میز تلویزیون دارای انواع مدل‎ها و جنس‎ها نظیر چوب، شیشه، فلز و … بوده که میز تلویزیون چوبی از دیرباز تا امروز پرطرفدارترین نوع آن بوده است که تقریباً می‎توان گفت با هر دکوراسیون و چیدمانی هم ‎خوانی داشته و با هر سبکی سازگار می ‎باشد.

مزیت میز تلویزیون چوبی نسبت به سایر میزها، کارایی بالا و زیبایی منحصر به فرد آن است که به دکوراسیون منزل می ‎بخشد. میز تلویزیون چوبی دارای انواع مختلفی است که در برخی از مدل‎های آن کمد و کشوهایی جهت قرارگیری وسایل و لوازم در داخل آن تعبیه شده است. همچنین بر روی این میزها نیز می ‎توان از وسایل تزئینی و دکوری کوچکی استفاده نمود. ما در این مقاله از وبلاگ پارساگروپ تلاش کردیم تا نکات مفید و کاربردی در زمینه میز تلویزیون در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه دقیق آن و به کارگیری مطالب آن بتوانید انتخاب بهتری در خصوص خرید میز تلویزیون داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع میز تلویزیون

میز تلویزیون چوبی - آلتن

همانند سایر لوازم منزل میز تلویزیون نیز دارای انواع جنس‎ها و مدل‎های مختلف است. میز تلویزیون از نظر متریال ، سبک و استایل، رنگ و اندازه می ‎تواند متفاوت ساخته شود. امروزه اکثر میزهای تلویزیون از جنس چوب ساخته می ‎شوند. زیرا میز تلویزیون چوبی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. اما از جنس‌های دیگر مانند فلز و شیشه هم ساخته می ‎شود که می ‎توان آن را بر اساس سلیقه شخصی و دکوراسیون و سبک لوازم منزل و محیط منزل انتخاب کرد.  استایل میز تلویزیون بسته به جنس آن متغیر است و در استایل‌های متنوعی مانند مدرن، اسپرت، سلطنتی و کلاسیک تولید می ‌‌شوند. معمولاً میز تلویزیون‌ به رنگ چوب است، اما رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها به شمار می ‎رود

معمولاً میز تلویزیون‌های کلاسیک طرح چوب دارند. مدلهای مدرن در رنگ‌های روشن به ویژه سفید تولید می ‌شوند و هم چنین در مدل‌های باکسی، فانتزی، پازلی، کنسولی، متحرک، دیواری، زمینی، کابینتی و … در بازار موجود می‌ باشند. شما می‎ توانید در صورت علاقه به میز تلویزیون با سبک کلاسیک برای ایجاد فضایی زیبا و شیک بهتر است سبک دکوراسیون منزلتان نیز سبک کلاسیک باشد تا میز تلویزیون شما نما و جلوه بهتری داشته باشد. همچنین میز تلویزیون چوبی پشت دار نیز مدلی است که با خود فضای بیشتری به منظور قرار دادن وسایل و دکوری بر روی آن مورد استفاده قرار می ‎گیرد. البته این مدل میز تلویزیون مناسب منازل با متراژ بزرگ‎تر و محیط بیشتری است، زیرا فضای بیشتری را به خود اختصاص می ‎دهد.

بیشتر بدانید: دکوراسیون با میز جلو مبلی

رنگ میز تلویزیون 

برای داشتن یک دکوراسیون زیبا قبل از انتخاب میز تلویزیون بهتر است محل قرارگیری آن را در نظر بگیرید تا متناسب با رنگ‎بندی محیط اقدام به انتخاب و خرید میز تلویزیون خود کنید. هارمونی بهتر و زیباتری بین لوازم منزل خود به وجود بیاورید. میز تلویزیون از انواع رنگ‎ها ساخته می‎ شود اما همان طور که پیش‎تر اشاره کرد یکی از پرطرفدارترین رنگ‎ها، رنگ سفید و رنگ چوب است که تقریباً می ‎توان گفت با تمامی سبک‎ها و دکوراسیون‎ها هم‎خوانی دارد و دکوراسیون منزل را به فضایی زیبا و دلنشین و آرامش‎ بخش تبدیل می ‎کند.

میز تلویزیون - پارساگروپ

اندازه میز تلویزیون

میز تلویزیون در اندازه‎های مختلفی ساخته می‎شود که شما می‎توانید با در نظر گرفتن فضای قرارگیری آن اقدام به انتخاب میز کنید. پس لازم است در مرحله اول قبل از انتخاب و خرید میز تلویزیون محل قرارگیری آن را تعیین کنید. امروزه با کوچک شدن منازل و کاهش متراژ آپارتمان‎ها معمولاً میزهای تلویزیون را نیز در سایزهای باریک تر می‎سازند.

قیمت میز تلویزیون با توجه به جنس آن

قیمت انواع میز تلویزیون با توجه به جنس و امکانات آن متفاوت است. جنس‎های جدید و روز بازار میز تلویزیون چوبی و میز تلویزیون ام دی اف است که در عین شیک بودن، به مرور زمان کمتر خسته کننده میشوند، به طور مثال میز تلویزیون چوبی نسبت به میز تلویزیون ام دی اف کیفیت بالاتری دارد و دوامش هم بیشتر است و به همان نسبت قیمت خیلی بالاتری هم دارد. اگر به دنبال خریدی به صرفه و انتخاب میز تلویزیون مناسب هستید میز تلویزیون ام دی اف انتخاب خوبی برای شماست. ام دی اف در عین دوام بالا، بسیار مستحکم و مقاوم است.

لوازم چوبی یکی از پرطرفدارترین و زیباترین اجناس برای دکوراسیون داخلی به شمار می‎رود. آلتن یکی از معتبرترین و شناخته شده ‎ترین تولید کنندگان و جزء اولین واردکنندگان محصولات چوبی است که با به کارگیری افراد مجرب و متخصص و ماهر اقدام به تولید میز تلویزیون چوبی نموده است. کیفیت طراحی عالی و سازگاری با جدیدترین مدل‎های معماری داخلی یکی از ویژگی‎های برجسته این تولید کننده است این تولیدکننده و وارد کننده علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و زیبا خدمات مشاوره‎ای در زمینه خرید و انتخاب محصولات چوبی و بلاخص میز تلویزیون چوبی به مشتریان خود ارائه می‎دهد.

ما در این مقاله سعی کردیم تا با ارائه نکات مفید در خصوص میز تلویزیون چوبی شما را برای انتخاب بهتر و موفق‎تر سوق دهیم. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و استعلام از قیمت‎های میز تلویزیون چوبی می‎توانید با همکاران ما در آلتن تماس حاصل کنید و از آن‎ها کمک بگیرید.

 

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط

چوب پلاست چیست و چه مزایایی دارد؟

چوب پلاست یک نوع ترکیب خاص برای ساخت پنجره، درب، حصار و پرچین است که ظاهری شبیه به چوب دارد اما از پلیمر های ترموپلاستیک و خرده چوب تهیه می شود. چوب پلاست که به آن چوب پلاستیک نیز خطاب می شود، یک محصول مهندسی شده است که ویژگی های منحصر به فردی نسبت به چوب و پلاستیک دارد و به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت بالایی که دارد امروزه از آن به وفور در صنایع ساختمان سازی استفاده می شود

ادامه مطلب »