مشاوره و فروش

انواع سبک میز تلویزیون و کنسول ست

فهرست مقاله

جالبترین مقالات

میز تلویزیون - پارساگروپ

استفاده از میز کنسول و میز تلویزیون دو مورد از لوازم ضروری و لوکس در منازل ایرانی به شمار می آید. از دیرباز تا کنون سبک و مدل های مختلفی از میز تلویزیون و کنسول ساخته و مورد استفاده افراد قرار گرفته است. از میز تلویزیون و میز کنسول چوبی هر یک می توان به صورت جداگانه در دکوراسیون منزل استفاده نمود. اما به کار بردن میز تلویزیون و کنسول به صورت ست ایده ای است که امروزه بسیار کاربردی و پرطرفدار است.

هر یک از این میزها، هم میز تلویزیون و هم میز کنسول به صورت جداگانه سبب زیبایی و جلوه بخشیدن به محیط شده و کاربردهای بیشتری غیر از زیبایی ظاهری خود نیز دارند و به تمیزی و مرتب نشان دادن منزل کمک می کنند. حال آن که ست کردن و هماهنگی بین میز تلویزیون و کنسول با یکدیگر نیز زیبایی دکوراسیون و چیدمان منزل را دو چندان می کند.

ما در این مقاله از پارسا گروپ تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه میز تلویزیون و کنسول انواع سبک میز تلویزیون و کنسول و انواع سبک آن ها در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن و به کارگیری این مطالب بتوانید انتخاب بهتر و موفق تری در این خصوص داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع سبک میز تلویزیون و میز کنسول ست

کنسول - پارساگروپ

میز تلویزیون و کنسول نیز مانند هر وسیله دیگری از انواع سبک های مختلف طراحی و ساخته می شود. از انواع سبک های میز تلویزیون و کنسول می توان به سبک امروزی، سبک کلاسیک، سبک سنتی، سبک صنعتی، سبک روستایی، سبک مدرن، سبک پازلی و … اشاره نمود که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

سبک امروزی:

سبک امروزی یکی از سبک هایی است که امروزه بسیار پرکاربرد و پر فروش بوده و طرفداران بسیاری دارد. این سبک خود دارای سبک های زیر مجموعه ای نظیر سبک مینیمال است که جزء محبوب ترین نوع آن به حساب می آید. سبک امروزی سبکی ساده و جذاب است و به راحتی با تمامی سبک ها و چیدمان هماهنگ می شود.

سبک کلاسیک:

در طراحی سبک های کلاسیک معمولاً از چوب و ام دی اف استفاده می شود. سبک کلاسیک سبکی است که برای انتخاب آن باید به رنگ دکوراسیون و چیدمان منزل خود توجه کرده و سپس اقدام به انتخاب آن بزنید. این سبک از سبک مدرن کمی سنتی تر است و بیشتر با دکوراسیون منزل کلاسیک هماهنگی و هارمونی دارد و زیبایی آن را دو چندان می کند.

مطلب کنسول دیواری را حتما بخوانید.

سبک سنتی:

سبک سنتی سبکی سنگین و قوی است که الهام گرفته از سبک های قدیمی است و به منزل زیبایی و وقار سنتی و گذشته را القا می کند. در ساخت میز تلویزیون و کنسول سبک سنتی بیشتر از رنگ های تیره و سنگین استفاده می شود. این سبک نسبت به سبک کلاسیک سنگین تر و قدیم تر است.

سبک روستایی:

سبک روستایی که آن را با نام روستیک نیز می شناسند، سبکی است که طرفدار خاص خود را دارد. در ساخت میز تلویزیون و میز کنسول با سبک روستایی از چوب هایی جلا خورده به همراه بست هایی فلزی استفاده می کنند. این کار یعنی استفاده چوب جلا خورده با فلز سبب به وجود آمدن حس طبیعی بودن و آراستگی جنگلی میز تلویزیون و کنسول می شود.

سبک مدرن:

آینه کنسول - آلتن

سبک مدرن شباهت زیادی با سبک امروزی دارد. برای ساخت میز تلویزیون و میز کنسول به سبک مدرن بیشتر از جنس فایبر گلاس و ملامینه استفاده می کنند. همچنین لبه های میز تلویزیون و کنسول را تیز و دارای خطوط موازی طراحی می کنند و طراحی و سبکی مدرن و امروزی را به وجود می آورند که امروزه بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است.

سبک پازلی:

نوع دیگری از سبک میز تلویزیون و میز کنسول سبک پازلی است. این میزها قابلیت تغییر شکل و جابه جایی را دارند. به طوری که با تغییر محل قرار گیری اجزای آن می توان طرح های جدید و متنوعی ساخت و با کاهش یا افزایش فاصله میان قطعات و اجزاء میز تلویزیون و کنسول، سایز میزها را نیز به کوچک تر و بزرگ تر تغییر دارد. برای ساخت میز تلویزیون و میز کنسول بیشتر از جنس ام دی اف استفاده می شود و آن را در طرح ها و مدل ها و قطعات گوناگون و متفاوتی می سازند.

سبک سلطنتی:

سبک سلطنتی یادآور سبک قدیمی و نوستالژیک است. میز تلویزیون و میز کنسول با سبک سلطنتی دارای دو درب در جلو خود بوده که بر روی این درب ها طرح های زیبا حک شده است و به آن ها جلوه ای سلطنتی و با شکوه می بخشد. میز تلویزیون و میز کنسول با سبک سلطنتی در عین وقار و سلطنتی بودن، نمایی زیبا و جذاب به دکوراسیون و طراحی منزل می بخشد.

مطلب نگهداری از میز کنسول را حتما بخوانید.

مدل کنسولی:

در برخی مواقع و با ادغام دو میز تلویزیون و کنسول سبک کنسولی میز تلویزیون به وجود می آید. این مدل میز تلویزیون یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین نوع میز تلویزیون است و به سادگی با هر سبک و دکوراسیونی هماهنگ می شود. در این نوع میز تلویزیون چندین درب در مقابل میز تعبیه شده که می توان از آن برای مخفی کردن وسایل و لوازم استفاده نمود. همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم این نوع میز تلویزیون حالت کنسول دارد به همین دلیل به آن میز تلویزیون کنسولی می گویند.

آلتن یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان محصولات چوبی و علی الخصوص میز تلویزیون و میز کنسول است. این شرکت با به کارگیری افراد ماهر و متخصص محصولاتی با کیفیت و خاص را تولید می کند. همچنین شرکت آلتن علاوه بر تولید محصولات باکیفیتی نظیر میز تلویزیون و میز کنسول، اقدام به ارائه خدمات کمک مشاوره ای رایگان برای مشتریان خود نموده است تا در هنگام نیاز بتوانند انتخاب و خرید بهتر و موفق تری در این زمینه داشته باشند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات مشاوره ای با همکاران ما در آلتن تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

تماس با کارشناسان ما جهت خرید و مشاوره

مقالات مرتبط

دکینگ کف

حتما تا به حال نام عرشه کشتی را شنیده‌اید. عرشه، سطح همواری است که مانند کف خانه وظیفه تحمل وزن را دارد. عبارت دکینگ از عرشه‌ی کشتی‌ها گرفته شده است. به کار گیری ترموود در کف را اصطلاحا کف چوبی یا دکینگ کف (Decking) می گویند.

ادامه مطلب »